Thursday, November 24, 2016

"Friends"giving



This is my first time celebrate Thanksgiving, but we have "friends"giving before everyone head back home. It was on Sunday evening, at Grace's apartment, I was invited!!! wohooo.....FOOD~!!!!

Started at 6:30pm, enjoyed our meal after prayer, gets to talk to people, and met some new friends, after that, they started to dance, it was so funny!!! Ohya, our relationship was drew closer by having games and some fun time together. Random gathering, but yet I love it, this reminds me things I'm thankful for....
I'm thankful for this CRU-munity!!! 
这是我第一次庆祝的感恩节,但我们有和朋友一起庆祝的感恩节,为了让大家安心回家乡,我们提早庆祝。
星期天晚上,我被邀请到Grace的公寓和大家一起庆祝!好开心!!!食物啊~~!!!!

自助餐在6:30开始,祷告后我们一起享用食物,而我也有机会认识新朋友,之后还有突然的跳舞时间,
真的超级好笑!!!对了,我们也有玩一些游戏,接着这些游戏,拉近了彼此的关系,很随意的聚会,
但我挺喜欢的,这也提醒我有许多要感恩的事......
而我感恩有这一个CRU的团契!!!


No comments:

Post a Comment