Saturday, December 3, 2016

Thanksgiving short trip to Belmont

第一次在美国过感恩节!!!
还有第一次吃火鸡~~~~好棒!!!
原来感恩节只在美国和加拿大庆祝,这还真的长知识了~
谢谢我朋友Kourtney和她的家人愿意收留我几天,这几天的假期过得很悠闲!
Experienced my first Thanksgiving in US!!!!
wohooo~~~~ and first Turkey!!!!!
Thanks to Kourtney and her family adopted me for few days.... it was really relaxing!

她爸爸曾经是厨师,现在最大的爱好是下厨,所以基本上我不需要担心等下吃什么,
加上我从来没吃过感恩节大餐,所以如果他随便煮什么,我应该也不会知道吧~
哈哈哈
看看这些食物~~~~还有火鸡!!!
很棒吧!!
Her dad is a great chef, so I never worry what we going to eat next,
Look at all the food~~~~and the Turkey!!!! 
wohooo!!!

她的舅舅和舅母从South Carolina 上来,而她的公公婆婆也过来一起庆祝感恩节!!
她的家人挺疯狂的,但蛮好玩,不像是传统的美国家人,而我也有机会和她的弟弟玩桌游Catan,听她的爸爸和舅舅说笑话,和她的舅母聊天。
很棒的机会来去认识她的家人,尤其是我从未见过的家人,心中充满喜悦以及暖心的接纳。
愿神亲自祝福她的家人~~~
Her uncle and his wife came from South Carolina, and her Grandparents from her dad side were here to celebrate Thanksgiving too!!! 
She has a crazy yet fun family, that's amazing! Played Catan with her younger brother, laughed with her dad and uncle, talked to her 
uncle's wife. It was a great opportunity to meet and to know more about them, especially family I never met, my heart was filled 
with joy and experienced the warm welcome by them. May the Lord bless her family abundantly!

No comments:

Post a Comment